previous pauseresume next

رزومه آقای مجتبی گشول

 

مجتبی گشول

 

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد روانشانسی عمومی از دانشگاه تربیت معلم تهران (خوارزمی)

سرمربی مرکز اوتیسم اصفهان (مرکز یاوران)

آدرس ایمیل: Mojtabagashool6@yahoo.com

تلفن تماس: ۰۹۱۳۱۸۶۹۲۱۲

 نشانی مرکز: اصفهان - میدان جمهوری - ابتدای خیابان امام خمینی - کوچه شاهین مرکز آموزش و توان بخشی کودکان اوتیسم

آدرس سایت: www.iranautism.ir

آدرس ایمیل:  admin@iranautism.ir 

 تلفن تماس:  ۳۳۳۷۳۷۴۷، ۳۳۳۸۹۸۶۷

 

مقالات پژوهشی

 -The Matson Evaluation of Social Skills with Youngsters-II (MESSY-II) and Its Adaptation for Iranian Children and Adolescents with Intellectual Disability.‎

Journal of Clinical Psychology (IJCP), Vol.‎ 2, Issue 1, 2014;‎ ISSN:2322-1585

- Psychometric properties and factor structure of the Behavior Problems Inventory (BPI-01) in a Iranian community population with intellectual disability

 Journal of Practice Psychology ‪(In press)‬

 

- Effectiveness of theater therapy  on the Social Skills  between autistic children.‎

Iranian 6th International Congress of Child and Adolescent Psychiatry 17-19 September 2013

Effectiveness of theater therapy on the behavior problems between autistic children.‎-

Iranian 6th International Congress of Child and Adolescent Psychiatry 17-19 September 2013

 

-           بررسی اثربخشی موسیقی درمانی بر رفتارهای کلیشه ای، رفتارهای آسیب به خود و رفتارهای پرخاشگرانه ی کودکان اوتیسم: کاهش شدت و فراوانی رفتارهای کلیشه ای و رفتارهای آسیب به خود (پذیرفته شده در فصلنامه افراد استثنایی دانشگاه علامه طباطبایی)

 

-          تعامل هدایت­شده­ دانش­آموزان اوتیسم (با عملکرد بالا)  با همسالان و معلم  در مدارس عادی: کاهش نقائص ارتباطی و اجتماعی در یک پژوهش مورد منفرد(مقاله پایان نامه کارشناسی ارشد ارائه شده به مجله تحقیقات علوم رفتاری)

 

-          افزایش تعادل و انعطاف­پذیری در کودکان با اختلال اوتیسم: اثربخشی ۱۲ هفته هاتا یوگا (ارائه شده به مجله تحقیقات علوم رفتاری)

 

-          افزایش یادگیری مفاهیم ریاضی و مفاهیم شناختی در کودکان اوتیسم: اثربخشی استفاده از کامپیوتر (ارائه شده به مجله تحقیقات علوم رفتاری)

-          آموزش مفاهیم مرتبط با زمان و تقویم به کودکان اوتیسم با عملکرد بالا: استفاده از تقویم مونتسوری در یک پژوهش تک آزمودنی (در حال اجرا)

-          کاهش مشکلات رفتاری کودکان با اختلال اوتیسم: اثربخشی هاتا یوگا (در حال اجرا)

-          اثربخشی تعامل هدایت­شده­ دانش­آموزان اوتیسم (با عملکرد بالا)  با همسالان و معلم  در مدارس عادیبر شدت و فراوانی رفتارهای خود آزاری و دیگر آزاری این دانش آموزان (در حال اجرا)